|
|
|
|
| |

|
|
|
Rozruszniki silnikowe
Technologia połączeń wtykowych
|
|
|
|
Nowoopracowana technologia
połączeń wtykowych pozwala znaczącą zredukować czas potrzebny na
zmontowanie układu rozruchu bezpośredniego lub nawrotnego silnika.
Specjalne gniazda znajdujące się w nowych stycznikach mocy DILM do 12 A
oraz w wyłącznikach silnikowych PKZM0 produkowanych od 1 czerwca 2004
(seria 04) umożliwiają przy użyciu dodatkowych komponentów
zmontować układ rozruchu silnika. W tym celu nie są potrzebne żadne
narzędzia jak np. śrubokręt.
|
Elementy technologi
wtykowej to poza apratami typu wyłącznik silnikowy i stycznik
również:
- łącznik mechaniczny
- wtykowy łącznik elektryczny
Łącznik mechaniczny
zapewnia połączenie mechaniczne wyłącznika silnikowego ze stycznikiem
lub dla wersji nawrotnej z dwoma stycznikami. Tak złożony układ
montowany jest na jednej szynie 35 mm.
Wtykowy łącznik elektryczny zapewnia połączenie elektryczne
obwodów silnoprądowych wyłącznika i stycznika, a dla wersji
nawrotnej dwóch styczników.
|
|
|
Zdejmując wtykowy łącznik elektryczny na czas np. remontu w maszynie
można zapewnić widoczną przerwę w układzie.
Wersja nawrotna poza łącznikiem mechanicznym oraz wytkowym łącznikiem
elektrycznym posiada również wtykowy łącznik nawrotny
zwierający wyjścia dwóch styczników.
Szczegóły>>>
|
|
|
|

|
Kontakt
|
Eaton Electric Sp. z o.o. Gdańsk 80-299 ul.Galaktyczna 30, NIP 584-10-22-327, KRS 0000080541, Nr w rejestrze GIOŚ E0007873WBW,
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy 8.170.000,00 zł
|
|
|
| |